måndag 2 november 2009

Wiii

Vi slipper gå bort till BVC idag, Anki kör oss dit! :)
Så skönt, ska bli så kul att se hur mycket lilleman har vuxit! :)
Älsklingen åker ju med Anki tillbaks hem efter vi vägt och mätt lilleman sen kommer Anki och hämtar mig och lillen vid 15 tiden eftersom det är familjeträff efter! :)
Helst av allt vill jag inte gå på träffen, är så mycket med denna svininfluensan nu.
Man vet inte vad man ska tro på, många ställen i just södermanland har sagt nej till att träffas pga. influensan men inte här.
Så man är lite skeptisk till det!
Men går dit idag i alla fall!

Är ni rädd för att erat barn ska åka på influensan?

Jag har aldrig vart rädd för att vi ska bli sjuka, men nu när Liam finns till så är man lite rädd att just han ska åka på någonting!
Läste idag att en 3 åring dött i influensan.
Det är HEMSKT!

Nej, nu ska jag göra mig iordning för att åka sen!

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar