fredag 31 juli 2009

Fredag!



Oj vad tiden går snabbt när man har roligt :)
Redan Fredag och känns som man inte har hunnit med någonting *fniss*
Men idag har jag i alla fall dammsugit hela lghten, skurat golven, tvättat upp lite kläder och plockat och donat lite granna.


Har även tagit lite nya bilder som jag ska lägga upp!


Idag fick Liam även rosor och en present av våra grannar :).
*Anki, Stefan, Karin och hunden Ozzy :)*
Så sött så.
Han fick Alfons Åberg tröja och byxor som han kan använda när det blir lite kallare ute :).


Så underbara grannar, ställer upp med allting.
När vi åkte in på BB så fxade dom våran rabatt och vattnade blommor och allting.
Tror inte vi kunnat få bättre grannar!
Så underbara!

Nej nu ska jag lägga upp lite bilder som jag tagit på Liam och våran hund Mira :)
Sådär ja nu är några bilder inne i alla fall!
Ska försöka skicka efter en STOOOOR bild på Liam & Mira så vi kan få en stor fin tavla på båda 2 tillsammans :).
Trodde då aldrig att Mira skulle ligga still när man la Liam på henne, men det gjorde hon!

Nej nu ska jag skicka efter lite bilder, men ha det bra!






















Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar