fredag 17 juli 2009

Huvudvärk :(

Usch vilken huvudvärk jag har började igår men har ej gått över ännu :(.
Hade ju Liams kusiner här på besök, och det var ett jädra liv på dom.
Liam var så arg igår kväll, visste inte vad det var med honom.
Gapade och skrek som jag vet inte vad, aldrig sett han va så arg.
Det jobbiga är att han inte kan tala om vad det är, om han är hungrig, har ont i magen eller vad det nu är.
Men vi tror han var så trött efter att dom vart här och efter deras gapande och skrikande.
Till och med jag fick huvudvärk.
Men idag mår Liam mycket bättre, så skönt att ha lugn och ro nu.
Han sussar så gott bredvid pappsen <3.
Funderar på om ja ska gå in och sova ett tag jag me och se om denna huvudvärk vill släppa någon gång.
Idag eller ikväll ska vi träffa Rolle, Po sen vet jag inte om Micke och Pär är med också.
Det återstår att se :)
Nej jag ska försöka vila lite granna jag med medans Liam sover!
Ha det bra!!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar