tisdag 21 juli 2009

Zzzznark :)

Trött är man idag, inte sovit någonting fast jag haft chansen att få sova en stund när Liam ligger och sussar.
Men har inte vart nå speciellt trött men det har kommit nu :)
Får sylla mig själv lite granna *haha*
Älsklingen och Po är ju hemma nu så kan ju gå och lägga mig om jag vill.
Liam lär ju vakna snart och vill ha mat så kan lika gärna vara vaken ett tag till.
Vi sitter och kollar på kvarteret skatan, så sjuk men så bra!!!
Idag vart dom sura på Thomas jobb när han sa att han skulle ta ut sina pappadagar nästa vecka och veckan där på!
Men enligt en chef på hans jobb ansåg att han redan tagit ut sina pappadagar så älskling ringde till frsäkringskassan och hrde med dom hur det var, och chefen på Thomas jobb har helt och hållet fel :).
Så nu har han fått sina pappadagar i alla fall.
Ska bli skönt att ha han hemma 2 veckor igen :).
Ska åka ner till Liam´s mormor och morfar några dagar och bara ta det lungt :).
Kommer bli skönt att komma bort här ifrån ett tag!
Nej nu ska jag vara lite social och kolla vidare på filmen!!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar