onsdag 15 juli 2009

Underbart väder!

Idag är det strålande väder ute.
Så nu sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på.
Antingen bara va hemma och ta det lungt eller gå ner till hamnen och sätta oss och fika.
Får se vad det blir av. :)
Tänkte först att vi skulle åka ner till Liam´s mormor och morfar.
Men ska dit när älsklingen har sina 10 pappadagar. :)
Har precis pratat med soc också ang faderskap.
Fått hem papper från skatteverket som jag ska fylla i barnets namn och efternamn och sånna saker och skicka tillbaks till skatteverket inom 30 dagar.
Men på det pappret står bara jag som vårdnadshavare. :(
Va hos soc och gjorde faderskap den 1. April.
Men ändå står inte Thomas som pappa.
Så va tvungen och ringa upp henne, så nu ska hon kolla upp det.
För Thomas ska stå på papprena också som vårdnadshavare och fader.
Inte bara jag!
Tycker att detta är rätt viktiga saker.
Men får se vad som händer nu!
Nej nu orkar jag inte skriva mera.
Ska ut och sätta mig i solen lite granna. :)
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar