torsdag 13 augusti 2009

. . .

Vilken dag...
Massa regn, åska och allt det där, fast rätt skönt.
Behövdes ju komma en del regn som sagt!
Lilleman sov som en gris när det regna och åska i alla fall. ㋡
Så mamma kunde gå runt och pula lite granna och få undan en massa skit.
Håller just nu på och tvättar en maskin, så när den är klar ska jag in med en till.
Sen är det klart också. ㋡

Sitter här nu med lilleman i knät!
Vi ska alldeles strax ut och gå en promenix med hunden.

Från det ena till det andra.
Detta tjat om amning och grejjs, det gör mig tokig. ㋡
För mig har det gått åt skogen med amningen, jag ville gärna amma Liam men han ville tydligen inte amma.
Det såg dom på BB också, så det är lite tråkigt!
Men han fick i sig bröstmjölk i alla fall, lite via amning sen pumpade jag ut på sjukan.
Det gjorde jag även nån gång här hemma, men gav upp totalt.
Orkade inte hålla på med skiten.
Men samtidigt är jag en person som INTE vill amma offentligt.
Så redan från födseln har han både fått bröstmjölk och NAN.
Så ända sen vi kom hem har han fått nan på flaska. ㋡

När vi var på BVC för första gången så frågade hon hur det gick med amningen och jag sa som det var och att jag gav honom flaska och nan sen att jag försökte amma honom då och då.
Då sa hon det är lika bra.

Sen säger dom att dom som äter på flaska blir feta och bla bla bla....
Rena skitsnacket!!!
Känner väldigt många barn som fått flaska och är hur smala som helst!
Likaså Liam han är hur smal som helst.
Så rena BULL SHIT att flaskbarn blir feta m.m!

Liam går upp som han ska och mår hur bra som helst så det är skönt det!
Sen tycker Thomas att det är kul att han kan mata honom också. ㋡
Mysigare att ge flaska än amma tycker jag. ㋡

Ja, ja nog om det!!!

Nu ska vi gå ut med hunden i det blöta!

Hej Då!!!

1 kommentar: