onsdag 12 augusti 2009

Tisdagens händelse! ㋡

Igår var det 6 veckor sen min guldklimp kom till världen! ❤
Tiden går snabbt, men det är såååå mysigt! ㋡
Skriver bloggen rätt sent på grund av att jag slocknade när jag skulle natta lilleman. ㋡
Så vaknade när älsklingen kom hem. ㋡
Så tänkte att jag lika gärna kunde skriva lite på bloggen nu, har inte haft någon tid nu på kvällen att skriva.
Sen så skulle jag ju som sagt natta Liam, men slocknade själv. ㋡
Vi har vart ute på en liten promenad idag.
Liam satt i bärsele när vi var ute med Mira på promenixen. ㋡
Mycket skönare att gå med bärsele och hund än barnvagn och hund.
Sen satt Karin ute så hon bjöd in mig på fika. ㋡
Så ropade hon på sin dotter Anki så hon och Stefan kom och fikade också. ㋡

❤ Mammas lilla prins sussar! ❤


Jag var ju tvungen att springa upp och fixa iordning lite käk till Liam så jag la han hos Karin medans jag fixade iordning. ㋡
Han verkade trivas väldigt bra hos henne. ㋡



Nej, nu är det dax för sängen igen.
Känner hur ögona håller på och ramlar ihop av trötthet. ㋡
Men i "morgon" eller senare idag är det en ny dag igen!

Tjingeling på er!

Och sussa gott. ㋡

Puss & Kram

1 kommentar: