söndag 9 augusti 2009

Fikat m.m ㋡

Sådär ja, idag har jag sytt mina nya gardiner. ㋡
Gillar dom skarpt. *smile*
Sen har jag bäddat om sängen med våra nya sänkläder. ㋡
Efter jag var klar me allt det så åkte älsklingen till Willys och handlade lite. ㋡
Så jag och Liam gick ner till grannen "Karin" och fikade lite, sen kom älsklingen dit!
Efter en stund så kom även Anki och Stefan ner. ㋡
Så skönt med underbara grannar som verkligen bryr sig.
Dom är så förtjusta i lille Liam. ㋡


Liam ligger i Karins soffa på baksidan. ㋡

Mammas lilla guldklimp!




Mamma & Pappa´s prins! ❤


Mina gardiner som jag sydde idag är jag så nöjda med, velat haft det tyget länge men har aldrig blitt av att köpa det. ㋡
Men nu slog vi till.
Sydde även en kappa av tyget till balkongdörren, är så less på att ha panelgardin när man går in och ut där så fick bli en kappa, men vart snyggt det också och mycket skönare. ㋡












Här är våra nya sängkläder. ㋡
Tycker dom va snygga.











Nej nu ska jag ta och börja göra iordning lite käk. ㋡
Lilleman vaknade precis så ska ta honom först tills älsklingen kommer in med hunden igen!
Blir ris, chicken nuggets. *mums*

Tjingeling på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar