tisdag 25 augusti 2009

God Morgon!

Nu har man en liten tid för sig själv, mina älsklinskillar ligger i sängen och sover så gott!
En annan får ju gå upp, eftersom jag ska ner på stan och möta upp min syster om ett tag! :)
Vill gärna hinna käka lite frulle och duscha och så innan jag åker ner!

Verkar bli kanon väder idag också, så kommer nog bli en långpromenad sen på dagen med hunden och Liam! :)
Hoppas bara vädret håller i sig som det är nu!
Rena sommarvädret ute! :)

Sitter här och skriver, känner mig som rena zombin! :)
Vart sent igår, Liam vägrade somna han var tok pigg efter att han vaknat när pappa kom hem!
Men vi la han i våran säng när vi la oss och han somnade nästan på stört! :)
Så inatt fick han ligga och sova mellan oss!

Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig osv.

Puss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar