tisdag 11 augusti 2009

Helt slut!!!

Usch vad trött jag är. . .
Somnade förut när jag la Liam, men vaknade nu när älsklingen kom hem från jobbet. ㋡

Idag har vi vart ute hela dagen, började med att jag skulle rensa lite ogräs i våran rabatt på framsidan.
Sen kom Karin och Anki ut och det slutade med att vi grävde upp hela min rabatt och tog bort rosbuskar och en stor "buske" sån som sitter i en julgrupp som ett par hade satt här när dom bodde i denna lägenhet för flera flera år sedan så nu var den väldigt hög.
Anki och Stefan tog hand om busken, dom ska sätta den ute på deras landställe så de skymmer lite av insynen från grannarna. ㋡
Tur den kommer till lite nytta i alla fall. ㋡

Efter allt slip och släp med rabatterna så bjöd Karin på kex och fika. ㋡
Så mysiga människor. ㋡

Sen var det bara att gå hem och lägga lillemannen.
Han somnade i famnen nere hos Karin men vaknade till liv och vart klarvaken.
Men han somnade till slut och det gjorde mamma med. ㋡

Nej nu ska jag lägga upp ett videoklipp med Shan da man igen sen blir det att gå och lägga sig!
Shan da man - Dansa på bröllop, så skön kille de. ㋡

Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar