måndag 31 augusti 2009

Kvällen!

Liam och jag har badat idag med! :)
Han trivs som fisken i vattnet. *S*

Jag skulle ju göra iordning mat tidigare idag, men kom så mycket emellan så fick bli en taco paj och sallad! :)
Det var lika gott det!

*Smaskigt*

Liam myser i soffan!

Näe, nu börjar jag bli hungrig!!!

Men mamma, jag är HUNGRIG!!!!

Tack mamma, nu är jag glad igen! ♥

Nu ikväll ringde även min käre far, han skulle dyka förbi i morgon och lämna lite saker!
Så ska vi allihopa åka iväg till jysk och handla lite! :)
Och nu hoppas jag på att jag får avin för ljudanläggningen i morgon, den ligger i alla fall på utlämningsstället! :)
Och jag har kollinr så kan ju hämta ut den utan avin! :)
Men orkade inte gå tillbaks idag för att hämta den, den väger ju som sagt en del!
Nääe, nu ska jag mysa med mina älsklingar ♥ sen blir det att försöka sova! :)
Puss & God Natt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar