tisdag 25 augusti 2009

Liam´s Presenter! :)

Idag kom Liam´s moster hit och hon hade med sig lite presenter! :)

  • 2 st kuddar, en med musse motiv och en nalle puh!
  • En blå badanka! :)
  • En mobil ko som man drar i svansen så spelar den en melodi! :)
  • Och sist en pyjamas! :) "Liter stor ännu men de växer han snart i!"

Liam är tokig kossan som spelar upp en melodi, han verkligen älskar den! :)

Tack så mycket syster!


När jag ändå var nere på stan och mötte upp Madde så passade jag på att köpa lite saker till min lilla plutt!

  • En kudde! :)
  • Mjuka klossar osm han kan leka med!
  • En body med mumin på stl 62 så är lite förstor ännu!
  • Sist ett par mumin byxor! :)

Liam - Mamma älskar dig mest av allt!

Nej nu ska jag umgås med min syster lite, passa på när min älskade klimp ligger och sussar! :)

Puss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar