fredag 28 augusti 2009

Sängen väntar...

Såååå trött...
Tror jag ska gå in och gosa med min lilla ögonsten som ligger och sussar så gott! :)
Snart kommer ju min älskling hem, så då lär Liam vakna till liv! :)
Idag på dan var jag, Liam och syrran iväg och hämtade ut ett pake med massa filmer!
Så nu väntar jag bara på att 3 till paket ska komma!

Ha ha!, från det ena till det andra!
Idag lipade jag åt Liam, då härmade han och lipade tillbaks! :)
Kanske inte var att han härmade mig precis men efter jag lipat så tog han ut sin tunga sen flinade han! :)
Så sööööt min lilla ögonsten!

Liam - Mamma och pappa´s hjärta!

Nä, om jag ska ta mig i kragen och gå in och lägga mig hos min ögonsten!
Är en dag i morgon också, vill gärna va piggare i morgon än vad jag har vart idag! :)

Puss!

1 kommentar:

  1. Hejhej.
    Jag läste din kommentar i Alex schulmans blogg om att du var orolig över svininfluensan. Jag vill bara göra dig lite lugnare, den gemensamma nämnaren för alla som blivit kritiskt sjuka i svininfluensan, är att alla har haft ett BMI på över 40. Det är grov fetma, så jag tror att din lilla kid kan vara lugn ett tag till tills viruset muteras och blir värre. Men jag tror inte att det kommer hända.

    SvaraRadera