fredag 7 augusti 2009

Tvätten klar. . . ㋡

Så skööönt att tvätten är klar nu! ㋡
Är så jävla varmt ute så det är helt sjukt.
Man orkar inte någonting, och Liam är totalt slut och grinig.
Han är så trött men vägrar sova. . . ㋡
Men hoppas han somnar snart, han behöver det.
Annars så somnar han i vagnen när vi ska gå och hämta ut mitt paket på OKQ8. ㋡
Mina nya gardiner och sängkläder m.m.
Så ska försöka få upp dom idag, om jag nu orkar vill säga!
Annars har jag hela Lördagen på mig om det inte kommer besök som det brukar. ㋡

Vi har också rivit upp plankorna på vår balkong och rensat under, men vi palla bara med halva balkongen.
Går inte hålla på i denna värmen, känns som man håller på och dör.
Så var det helt vindstilla också, men börjar fläkta lite granna nu som tur är. ㋡

Nej nu ska jag nog ta mig en snabb dusch sen gå bort och hämta ut paketet.

Tjingeling!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar