onsdag 12 augusti 2009

Onsdag! ㋡

Idag har jag hunnit med en del fast jag har vart själv med Liam. ㋡
Känns rätt skönt att ha fått städat här hemma!
Liam har i alla fall sovit lite granna idag så jag har kunnat städa lite granna. ㋡

Annars brukar han vara vaken hela dagar och sova hela nätter, det är väldigt skönt. ㋡
Men nu är klockan lite mer än 22 så ska väl försöka lägga lillen alldeles strax.
Han ligger här och är lite grinig så ska göra iordning lite käk till han och gå och sussa.
Slutar nog med att jag somnar också. ㋡
Brukar bli så!

Men i alla fall, när jag hade städat klart och skulle sätta mig och käka mat så ropade grannen på mig om jag skulle komma ner och fika. ㋡
Så var bara att gå ner. *haha*

Liam somnade som vanligt när vi satt ute, men nu när vi kom hem så vakna han klarpigg igen.
Lägger in lite bilder på han som jag tagit idag. ㋡

Nu ska jag fixa käk till lillen sen sussa!


Liam i sin babysitter. ㋡
Här sover lilleman middag. ㋡
Sover så sött när jag har vart med mamma och fikat hos Karin. ㋡

God natt med er!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar