tisdag 18 augusti 2009

Tisdag!

Inatt har min lillkille sovit så gott! ㋡
Han somnade strax innan 22 igår och sov till strax efter 2 på natten då han vaknade och ville ha mat. ㋡
Sen vart han nöjd och somnade snabbt om igen. ㋡
Sen ville han ha mat vid strax efter 6 i morse, så somnade han om igen! ㋡
Vaknade vid 9:30 av att någon låg och "kliade" mig på ryggen!
Det var min lilla guldklimp! ㋡

Vi brukar ta över han i sängen våran när han vaknar på natten och vill ha mat! ㋡
Inte varje gång men då och då! "Så mysigt att ha han mellan oss!"
Han sover lika gott i sin spjälsäng! ㋡

Thomas och Liam har setat och kollat på barnprogram sen han vaknade. ㋡
Så mamma kunde diska och dona lite i köket!

Nu sover lilleman så gott här bredvid mig i soffan. ㋡

Ska försöka och fixa och dona lite till medans han sover och älsklingen min åker iväg till Willys och handlar lite!


Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar