torsdag 20 augusti 2009

Fikat m.m!

Idag har det vart en lång dag! :)
Var ute på en promenad med hunden sen rensa jag lite ogräs från rabatten.
Då kom Anki och Karin hem så dom duka upp för fika på våran uteplats på framsidan. :)
Så vi fastnade där.
Pratade och åt bullar. :)
Helt underbara grannar, gillar dom skarpt!
Så nu är Liam helt slut. :)
Han ligger bredvid mig här i soffan och sover så gott. :)
Låter han ligga här med mig en stund, ska skriva klart här sen blir det att fixa iordning nå lätt att stoppa i magen!Är grymt hungrig! :)
Har fixat lite mer bilder idag! :)
Man kan ALDRIG få nog med bilder på sin klimp! :)

Så söt när han ligger i vagnen! :)

Oj, han somnade visst! :)
Liam är tokig i att ligga i vagnen!
Han verkligen älskar att åka vagn! :)


Så här ser vår vagn ut! :)

När vi ska ut med hunden så åker bärselet på! :)
Mycket skönare att gå då!
Men Liam är inte så jäteförtjust i selet utan han föredrar hellre vagnen!
Men det funkar bättre och bättre för varje dag! :)
Så hoppas han börjar gilla bärselet ordentligt snart!


Sötnosen min!

Tittar sig omkring! :)

Gullunge!

Fikadax med Anki, Stefan & Karin! :)

Stefan myser med Liam! :)

Nu vart man ju hungrig också! :)

Dax för blöj & klädombyte nu! :)
Dax att sussa strax!


Sådär ja, det var lite nya bilder! :)
Denna dag har gått så fruktansvärt snabbt!
Det är alldeles strax dax för mig att sova också om jag ska komma upp i morgon bitti när vi ska iväg till BVC! :)
Ska göra mig en macka nu sen sängen!

Nattis på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar