måndag 24 augusti 2009

Nyvaken älskling! ♥

Oj så trött man kan vara! :)
Var tvungen att väcka min älskling, sovit lite mer än 3½ timma så kände att han var tvungen att äta lite granna.
Trodde inte han skulle få i sig sina 130 ml men ack så fel mammsen kan ha! :)
Liam var så trött och han vart nog lite sur på mig för att jag väckte han! :)


Men mamma jag vill inte va med på bild nu!

Men sluta ta kort på mig nu!

Ser du inte att jag är trött?! :)

Mamma älskar dig gubben!
Nu ligger min älskling här bredvid mig i soffan och bara myser! :)
Han somnar väl snart igen!
Känns som det är dax för mig att sussa lite också, ska ju ner och hämta syrran i morgon bitti!
Men vill helst va vaken tills min lilla älskling kommer hem!

I morgon ska Thomas åka och hämta Liams fotavtryck som vi gjorde i Fredags! :)
Ska bli kul att se hur de vart, ska bara köpa blått sidenband också så vi kan hänga upp den på väggen i Liams rum sen! :)
Nej nu ska jag glo lite på tv och mysa med min lilla prins!
Puss! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar