fredag 30 oktober 2009

4 Månader

Idag blir mitt lilla charmtroll 4 ånader! ♥
Tänk vad tiden gå, bara rusar iväg!
Det är sååå underbart att se hans framsteg.

Imorgon ska vi åka in till E-tuna och handla lite granna.
Köpa lite julklappar till Liam tänkte jag! :)
Man lär ju skämma bor han! (haha)

Grrr, vad det dånar utanför, dom håller på och sätter upp byggställning till vår balkong eftersom dom ska sänka taket osv så vi slipper att det regnar in och grejjer.
Aja, nog om det ska göra irdning lite te och ta mig en macka!
Ska även försöka väcka älsklingen min. ♥

Inatt vid 5 tiden vaknade jag av att Liam låg i sin säng och boxade med hans leksaker som hänger där! "prassel saker + att det låter"
Sen började han skrika, inte skrika för han ville ha mat eller så.
Utan han gapade på sakerna i sängen, han tog verkligen i sen skrattade han!
Thomas gick och tog upp Liam och la han hos mig så gick han och gjorde iordning mat!
Sen somnade vi om igen! :)
Min lilla goklimp, han är så go när han vaknar och ligger och praar för sig själv och jollrar! :)
Sen när man visar sig för han så får man världens goaste leénde! ♥

Nä, fixa frulle nu!

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar