fredag 23 oktober 2009

Haha ♥

Liam tycker det är jättekul när mammsen naffsar på hans händer så han har börjat köra in sina fingrar i min mun för att jag ska fortsätta! :)
Gullplutten min! ♥

Från det ena till det andra, Magnus ringde idag och hörde om vi skulle komma ut till dom i morgon och käka och dricka lite granna!
Men vet ju inte hur det är med Liam i morgon så vi skulle höras då igen!
Fick även höra att Jenny & Stefan´s dotter som föddes någradagar efter Liam också är dålig i magen så är väl någonting som kanske är vanligt hos små barn!
Känns skönt att det inte bara är Liam! :)

Nu ska jag kolla runt lite, ska snart ut med hunden och lilleman på en promenix!

Så skööönt att det är Fredag (helg) och att ha älsklingen min hemma i morgon & på Söndag! ♥

I morgon kanske vi ska hämta ut mina glasögon, var ju och testade synen i Måndags innan familjeträffen och min syn var inte den bästa! (men det visste jag juh)
Så beställde 2 par så ska bli skönt att få hem dom! :)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar