onsdag 14 oktober 2009

Hej Hopp!!!

Idag har det vart en riktigt lugn och skön dag! :)
Men grymt kallt här nere hos min mor & far blåser så grymt mycket här nere än vad det gör hemma där vi bor! :)
Men är ju som sagt nära havet "el vad man nu ska säga!"
vi har bara vart hemma och myst idag förutom att jag ahr vart ute med hunden, men min mamma (Liam´s mormor) har vart ledig både igår och idag så jag passade på att ha en mysdag med alla en dag i alla fall.
igår var vi ju uppe hos Stefan och hade det kanon mysigt och dit ska vi allihopa i morgon igen! :)
(Linn, Noe, Jag och Liam)
Ska bli superkul, sen är det ju Noe´s dop på Lördag! :)
Vi åker dit och hem med Stefan! (Så snällt av han så) :)

Jag ska nog ta och försöka sova lite så jag orkar gå upp i morgon bitti och fixa en massa innan jag ska umgås med Linn och c:o :)

Saknar dig älsklingen! ♥

Puss & Nattis! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar