fredag 30 oktober 2009

Sovande sötnos!

Min lilla klimp ligger och sussar just nu och hoppas han sover ett tag så vi kan busa och mysa en massa sen! :)
Ta en massa 4 månders kort m,m!
Så underbart att det är Fredag idag, visst älsklingen min jobbar men samtidigt är det sista dagen han jobbar denna vecka sen hemma hela helgen! ♥
Och i morgon ska vi åka in till Eskilstuna och shoppa lite, hoppas att man hittar det man vill ha!
Både Thomas och jag måste hitta ett par skor att ha till dopet som är på Lördag den 7 November! :)
Inte långt kvar nu, ska bli skönt när det är över! :)
Lite pirrigt är det, jag själv som är så extremt blyg ska läsa upp en bön Thomas vägrar ju så då tänkte jag va fan vi känner alla som kommer så visst ska jag kunna läsa den! :)
Blir ju lite mer personligt till våran son! :)

Nä, nu ska jag försöka hitta på någonting att käka till lunch sen blir det nog att vila en liten stund!

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar