lördag 31 oktober 2009

Hemma igen!

Nu har vi kommit hem efter en heldag på stan.
Vart rätt skönt, men hittade inte så mycket! :(
Allt man vill ha verkar ha gått åt, men hitta i alla fall en tomtedräkt till Liam som han ska ha i jul! :)
Sen köpte jag 2 par skor till mig och 1 par till Thomas!
Sen lite annat till dopet, hittade även en tunika/klänning som jag tänkte ha på dopet!
Får se vad det blir.

Vi käkade också på Macbet idag, Thomas satte sig och spelade på en spelmaskin då kom en kille fram till mig och Liam och gullade lite med lilleman! :)
Sen gick han på dass eller va han nu gjorde, så kom Thomas tillbaks.
Då berättade jag just om den killen som gullade med Liam, och när killen kom ut från toan igen så sa Thomas: Va fan Matte.
Då kände dom tydligen varandra från många år tillbaks! :)
Dom träffades sist för 13-14 år sedan så dom börja snacka och allt.
Var faktiskt riktigt skoj! :)

Men nu är vi hemma igen och det är sååååå skönt, känns att man gått hela dagen!
När vi kom hem så gjorde jag iordning lite banangröt åt lilleman och han åt som en tok, så gröten gillade han! :)

Nu ska vi vila lite, orkar inte skriva så mycket mer just nu!
Kanske kommer in med lite bilder senare!

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar