torsdag 29 oktober 2009

Trött!

Usch, idag har det vart en hektisk dag!
Åkte ner på stan i morse och köpte lite saker som ska va till dopet samt så klippte jag mig! :)
Var riktigt skönt att bli av med det låååånga håret!
Sen har det vart fika med Karin, Anki och Stefan.
Lilleman sover i alla fall, skönt att han får sova ut lite!
Vart vaken i stort sätt hela dagen idag!

Själv ska jag passa på att hoppa in i ett varmt bad nu och tvätta håret så jag kan färga om det i morgon! :)

Åhhh, jag vill så gärna byta till blogg.se men jag vet inte hur man får in en header eller bakgrund.
Är så less på blogspot, lägger man in bilder så blir det lixom jättelånga inlägg och påblogg.se kan man lägga bilderna bredvid varandra och få det snyggt!
Grrr, kanske ska fråga Emma om hon kan hjälpa mig hur man gör! :)
Hon är ju så duktig på det, fast jag känner henne inte men jag läser hennes blogg varje dag!
Så kul att läsa den! :)

Nej bada + duscha nu!

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar