fredag 23 oktober 2009

Kollar runt!

Jag håller på och kollar runt om jag hittar nån snygg bakgrund till min blogg!
Finns ju en del, men helst av allt skulle jag vilja kunna bygga en helt själv men jag fattar noll av sånt! (haha)

Har ju vart nere till pizzerian och umgåtts lite med älsklingen min och hans jobbarkompisar!
Liam blir så glad när han får träffa pappa! :)
När jag kom hem så hade Ann (brorsans fru) skrivit till mig på msn att hon hade köpt skötväskan till mig nu!
Vart så glad, äntligen en bra skötväska.
Visst det är INGET fel på den vi har nu, men den tillhör vagnen vi har och står crescent på väskan.
Och nästa vecka så får vi hem vår NYA vagn! :)
Så ville ha en ny skötväska, och det fick jag nu!

Hoppas dom kommer på Liam´s dop den 7.e November, men förstår om dom inte skulle komma.
Beror på hur det blir med lilla bebisen i Ann´s mage! :)
Den ska ju ut runt det datumet.
Men blir det någonting som händer så kommer dom nog komma och hälsa på efter! :)

Näää, nu ska jag kolla runt lite medans lilleman sover! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar