måndag 26 oktober 2009

HaHa

Liam sitter här bredvid mig i soffan och suger på sin hand så det smackas rätt rejält. :)
Min lilla goplutt, ska försöka natta honom men det lär inte bli det lättaste.
Han har sovit väldigt mycket idag, men inatt verkade han ha det väldigt jobbigt att sova.
Vet inte om han drömde mardrömmar eller bara sov väldigt oroligt men han låg och sparkade och vred på sig hela tiden och gnydde en massa.
Får se hur det går, just nu är han hur pigg som helst.

Tack för kommentarena Emma.
Håller med dig till 100% när det gäller badning av barn! :)
Huvdsaken dom mår bra och att dom inte torkar ut!
Jo, Liam är ju exat 1 månad äldre än Viggo, och det är så kul att läsa din blogg och se skillnaden! :)
Eller hur man nu ska säga det! (Ja du kanske fattar vad jag menar) :)
Alltid lika kul att läsa din blogg, kollar hela tiden om du uppdaterat och det har du oftast när man kollar! :)
Jag försöker skriva så mycket som möjligt, ibland blir det flera gånger om dagen!
Men jag ska bli bättre på att ta bilder, har blitt lite mindre nu men det får man väl ta och ändra på! :)

Nu blir det lite myspys med lilleman och se om han vill somna!

Pussen! ♥

1 kommentar:

  1. Jag har suttit och kikat lite i din blogg från det att er son var mini, gud vad söt han är då! :) Jättemysig blogg...

    Viggo somnade 20:30, väldigt sent för att vara vår son.. Hans rutiner är runt kl.20... han var så svårsövande ikväll..

    SvaraRadera