fredag 23 oktober 2009

Sådär...

Nu har vi vart ute på en promenix med hunden! :)
Liam somnade till i bärselet men vaknade och vart pigg när vi kom hem.
Så jag satte han i hans babysitter, men han somnade visst där igen så nu ligger han här bredvid mig!
Alldeles strax ringer älsklingen min, ska ju gå ner och träffa dom så ska försöka ta på lilleman kläderna igen!

Lägger upp en bild på min sovande goplutt och på hans dopklänning! :)
Dopklänningen har min mamma virkat! :)
2 av mina systra och min bror har haft den.
Jag har haft den!
En av min systers 2 barn Sara & Lina.
Min brors barn Rasmus & Robin.
Så nu min lilla klimp Liam! ♥
Mamma ska sy in namnen på vilka som har haft dopklänningen på armarna! :)
Tycker den är jättefin, och den är ett ANTAL år gammal!
Men har kommit någon fläck på den, ska försöka få bort den men det är väl inte det lättaste.
Men det är väl inte det man lägger märke till precis!

(klicka gärna på biderna)

Mamma´s sovande älskling! ♥

Nej, nu ska jag klä på Liam sin jacka och så igen för att gå ner och möta älsklingen och dom! :)

Kommer nog komma in mer bilder ikväll!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar