måndag 26 oktober 2009

Äntligen!

Puha, nu har äntligen lilleman somnat.
La ner honom i hans säng men han började gnälla en massa så lät honom gnälla ett tag.
Men han slutade inte, gick in och gav han nappen (2 ggr) + snutten och hans favvo gossedjur! :)
Och han somnade till slut, min lilla gullplutt!
Tror inte Liam mår så bra ännu, han bajsar fortfarande en del men inte lika många gånger som innan och inte lika löst heller så det är nog på bättringsväg!
Man kan ju hoppas på det bästa.
Men han känns väldigt varm nu när jag var in till honom, men ville inte börja krongla med tempen så han vakna igen utan jag tog av han tosserna och täcket för att se om det hjälper och att han blir svalare!
Blir det inte bättre så måste jag ta tempen på han för att se.
Men tror inte att det är någon fara, han är så go och glad så!

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla på CSI NY, i väntan på att älsklingen min ska komma hem från jobbet! ♥
Sen blir det sängen, annars lär jag inte orka med det sista i morgon bitti innan prästen kommer vid 10!

Pussen & Godnatt! ♥

1 kommentar:

  1. Hej. Var in på din blogg och kikade lite. =) Väldigt fin och mysig. Det skiljer ju bara några dagar emellan våra små. Läste också att vi ska döpa de samma dag och att ni skulle träffa prästen i morgon. Det ska vi med. =) Ha det bra. Kram

    SvaraRadera