fredag 9 oktober 2009

Åhhh!

Är på så jävla dåligt humör just nu!!!!
Känns för jävligt men så är det!
Vette fan vad jag ska hitta på, har precis dammsugit hela lägenheten och skurat golven, spolat ner hela badrummet så är bara skura där inne som är kvar + att jag ska diska.
Sen finns det en MASSA andra saker som jag måste göra.
Ligger så jäfla mycket papper och grejs överallt!
Är så less på detta just nu, man hinner ingenting!
Thomas jobbar jobbar och jobbar och sover!
Så blir ju inte mycket där!
Men man kan väl inte begära för mycket heller.
Ja, ja skit samma är less i alla fall!
Får väl försöka få iordning ALLT idag fast har lilleman att ta hand om också!
Får se hur det blir!
Har inte ätit någonting heller, skulle äta frukost förut men började städa i stället!
Åhhhh, inte så undra på att jag mår som jag gör när jag aldrig äter någonting!


Hej Då!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur de är! Är på pissigt humör jag med idag! Usch!

    Kram

    SvaraRadera