onsdag 28 oktober 2009

Min goplutt!

Liam verkar har vart riktigt trött idag!
Sovit en del, på dagen var han vaken länge men när jag gick ut med lilleman för att testa nya vagnen så somnade han.
Han fortsatte sova sen var jag tvungen att gå ut med hunden så då gick vi en sväng till och han fortsatte sova.
Efter vi vart ute med hunden så vart det fika hos grannen och jag bar in Liam dit men han fortsatte sova fast jag lyfte upp han.
Han vaknade till efter ett tag och var hur glad som helst, han fick ligga på golvet och leka men vi gick hen vid 19:20.
Jag gav han lite mat sen så somnade han igen och sover ännu! :)
Min lilla snuttepojke!
Han vaknar väl om ett tag eller så, har inte bytt till pyjamasen ännu utan han ligger i sin body.
Så jag ska ta och byta blöja och sätta på han pyssejamasen nu, hoppas han inte vaknar och blir pigg nu! :)

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar