tisdag 27 oktober 2009

Godmorgon!

Det har vart en väldigt sömnlös natt inatt!
Liam har vart väldigt kinkig av sig, sovit oroligt så han har fått sova mellan älsklingen och mig men det hjälpte inte mycket.
Sov lika oroligt där och vaknade hela tiden.
Så jag är hur trött som helst nu men kan inte sova, måste fixa lite i köket eftersom prästen kommer vid 10.
Låter lilleman sova lite nu, han behöver det.
Hoppas det blir bättre snart, förut sov han hela nätterna kunde vakna till en gång och vilja ha mat.
Men dom har väl olika faser dom små liven också! :)
Det är inte alltid en dans på rosor att vara mamma, men fan så underbart det är! ♥

Skrev ett inlägg på FB förut "Underbart med Fredag" fick en kommentar: Du som är mammaledig har ju Fredag hela veckan.
Då tänker man att den personen ska INTE skaffa barn för det är definitivt inte Fredag hela veckan.
Det är fullt upp i stort sätt hela tiden, byta blöjor, ge mat, mysa, leka och allt sånt där.
Man hinner inte med så värst mycket själv.
Var flera mammor som höll med mig och vart irriterad på personen som skrev det inlägget! :)

Aja, nog om det!
Jag älskar mamma livet! ♥

Nä, nu måste jag sätta fart här hemma blir mer bloggande senare!

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar