måndag 5 oktober 2009

Måndag Kväll!

Så var snart denna veckodag slut!
Har idag bakat en massa kanelbullar och kolakakor! :)
Har nu ikväll setat och fikat med Karin & Anki, var riktigt mysigt!
Liam har var så snäll hela dagen!
Min lilla skatt! ♥
Nu håller jag på att laga iordning lite käk!
Blir makaroner eller spagetti och köttfärssås!
Blir rätt sen middag för mig idag men det får bli så!
Måste ju äta någonting!

Har så förbannat ont i min vänsterhand, brände hela handen idag!
Smart som jag var tänkte jag mig inte för utan jag tog en plåt som precis kommit ut från ugnen utan grytvante! :)
Och igår skar jag mig i fingret på högerhanden och det svider ännu idag!
Jag är så duktig!

Weee idag hämtade älsklingen ut Liam´s kostym som är skickad från Thailand! :)
Sååååå otroligt fin!

Nä ska fixa klart min mat och gosa med min älskade skatt! ♥

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar