lördag 24 oktober 2009

Hemma! :)

Nu har vi precis kommit hem från stan!
Hämtade ut mina glasögon. (1 par vanliga och 1 par design brillor)
Vart riktit nöjd över dom.
Sen kollade vi runt på lite annat, köpte bland annat ljuslyktor som kan sitta på tavellisten här i vardagsrummet vart fint det också!
Köpte även servetter till dopet, finns ju inga snygga papptallrikar, enbart vita och det vill jag inte ha så det vart inga tallrikar.
Ska kika runt lite annars får mamma el. pappa kolla om dom hittar blåa.
Annars köpte vi bara mat, blir kvällsmys idag med ost och frukt kanske lite kex. :)
Köpte även varmrökt lax, har vart såååå sugen på det ända sen jag vart gravid men inte köpt det sen Liam kom till världen så idag var jag grymt sugen på det så vi köpte en! :)
Ja, annars har det inte hänt så mycket.
Liam somnade när vi åkte ner på stan och vaknade först nu!
Trött min lilla goplutt idag!

Vi bestämde att vi hoppar över att åka ut till Magnus, Lina, lilla Emelie och Wille denna helg.
Blir för mycket och Liam är ju inte 100% bra ännu men idag har han inte bajsat någonting så det är superskönt!
Men däremot jag mår lite illa och så!
Kan va skönt att bara va hemma med familjen också har ju vart borta från älsklingen min 1 vecka när jag var nere hos mina föräldrar!

Måste även städa och dona i helgen här eftersom prällen ska komma hit på Tisdag och prata! :)

Nej, ska inte sitta här och skriva och kackla mer ska göra iordning allting nu!

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar