måndag 26 oktober 2009

Hoppla!

Sådär då var vi hemma igen!
Lilleman somnade i vagnen och ligger fortfarande och sover i vagnen i hallen där nere! :)
Var en skön promenix, men sååå mörkt ute nu och knappt nån gatubelysning finns det här så är rätt boring att gå ute nu!
Men som sagt man måste ju ut med hunden! :)
Känns skönt att komma ut lite i alla fall och gå, är så otroligt skönt ute men började duggregna lite när vi var på väg hem!

Ska lägga in lite bilder nu, finns inte så värst många men några i alla fall!
Tar inte lika mycket kort längre som jag gjorde i början! :)
Är så mycket annat nu, lilleman bara växer och växer och kommer med nya saker varje dag! :)
Så det är mycket viktigare! (haha)
Men någon bild då och då blir det! :)

Nej, lägga in bilder var det ja får hasta mig lite innan min mat är klar! (Makaroner & Korv + Sallad)

(Fredagens middag - Ost & Skinksallad)
(Lördagsmys med rostbiff, skinka, pot.sallad, sallad)
(Söndag-Solstrålen våran i pappsens famn)
(Dagens klimp i babygymmet)
(Mamma´s älskling innan promenixen)

Som sagt min lilla klimp blir bara större och större, men det blir bara roligare och roligare! :)
Nu ska jag äta!
Pussen! ♥

1 kommentar:

  1. Vilken fin liten gosse ni har!! :) Jättefina bilder.. Så söt jacka!!

    SvaraRadera