lördag 24 oktober 2009

Godmorgon Lördag!

Jahopp, idag ska vi åka ner på stan och hämta ut mina brillor! :)
Sen får vi se vad som händer, om vi ska åka ut till Magnus, Lina, Lilla Emelie och Wille!
Liam är ju forfarande kass i magen, men nu inatt har det inte vart någonting och det är väldigt skönt!
Kanske börjar lugna ner sig lite nu, får hoppas på det bästa.
Just nu så ligger lilleman och pappsen och sussar, skulle också vilja kunna sova men icke då!
Får väl ta mig en tupplur på dagen eller så när vi kommer hem! :)

Denna vecka som kommer nu så är våran barnvagn beräknad att komma så hoppas verkligen att den kommer nu! :)

Ja, juste ska även kolla på lite saker som vi måste köpa till dopet idag också.
Blir så jäkla stressigt annars, är bara 2 veckor kvar nu!
Och på Tisdag kommer prällen hit för att prata lite! :)

Ska ta och göra iordning lite frulle till mig nu sen ska jag nog lägga mig i ett varmt och skönt bad!
Och ta mig en dusch!

Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar