fredag 16 oktober 2009

God morgon!

Idag är det Fredag igen, denna vecka har gått så fruktansvärt snabbt.
Men har vart skönt det för jag saknar min älskling så himla mycket! ♥
Åhh, i morgon bitti kommer älsklingen min, han ahr saknat Liam så fruktansvärt mycket!
Det förstår jag, jag skulle inte klara av att vara utan min älskade son så länge.

I morgon är det Noe´s dop, ska bli mysigt! :)

Igår var det en riktigt mysig dag/kväll!
Vi var hemma hos Linn och käkade lite mat och snackade!
Hade riktigt trevligt!
Får bjuda hem Linn, Noe och Stefan på middag hemma hos oss när vi kommer hem! :)
Skulle va riktigt kul och det tror jag inte att dom tackar nej till! :)

Linn skulle höra av sig idag, vi tänkte åka och hälsa på Sofie och hennes dotter! :)
Inte träffat Sofie på väldigt många år!
Så ska bli kul!
Måste även köpa lite babyskum eller vad det är, luktar grymt gott!

Liam och Noe badade ju tillsammans igår och då hade Linn i sånt i badet! :)
Efteråt luktade Liam sååååå gott! :)

Nä, nu ska jag kolla lite på facebook, lilleman har precis somnat! :)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar