onsdag 28 oktober 2009

Wohoo!

Älsklingen min och Anki åkte och hämtade ut vår nya barnvagn idag! :)
Så otroligt skönt, men väldigt ovant att gå med den.
Men är ju som sagt en vanesak! :)
Ska nog bli bra detta, jag är supernöjd.
Ända nackdelen med vagnen är att den är öppen bak så man lixom ser allt som är i vagnen.
Så funderar på om jag ska sy dit ett skynke! :)
Ser så kallt ut när man ser rätt in i vagnen. *S*
Har i alla fall vart ute på en prov runda med lilleman, han verkar trivas i den somnade på en gång nästan!
Min lilla klimp, och han ligger fortfarande i vagnen och sover så gott! :)
Tog lite bilder när jag var ute!






Nu ska jag ta mig en macka och lite varmrökt lax! :)
Pussen! ♥

1 kommentar:

  1. Tack för dina kommentarer! :D


    Ååå, vilken fin barnvagn... jag letar med en ny åt Viggo och letar just en GRÖN :D Så himla snyggt till en liten kille...

    SvaraRadera