måndag 26 oktober 2009

Solstrålen min vaknade i vagnen nere i hallen, jag tog upp han och la han i sin liggdel som är till vagnen här uppe i vardagsrummet och stoppade in nappen och han somnade om igen! :)
Sötnosen min! ♥
Som sagt, vi har tagit bort liggdelen från vagnen då Liam är så fruktansvärt lång så han i stort sätt har vuxit ur liggdelen!
Så när han åker vagn så ligger han i sin varma och sköna åkpåse, men jag längtar så mycket efter den nya vagnen som är beräknad att komma denna vecka! :)
Köpte även en åkpåse till den vagnen, eftersom det enbart är en sittvagn men man kan ha den i fullt liggläge så det är kanon!
Funkar ju ha han i denna vagn så det ska nog inte va några problem att ha han i den nya! :)

Var tvungen att ta bild på klimpen när han ligger och sussar! :)


Mamma´s lilla charmtroll!
Finns ingenting i världen som kan beskriva hur mycket jag älskar dig klimpen!
♥ ♥ ♥
Nu blir det tv.
Pussen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar