fredag 11 september 2009

Åka till mormor & morfar!

Snart kommer Liam´s morfar och hämtar oss, tänkte att Liam och jag åker ner redan idag så kommer Thomas i morgon! :)
I stället för att släpa hund, vagn och hela rubbet på turistbuss, eftersom tågen står stilla hära! :S
Vill ju ner och fira min pappa som fyller år på Söndag! :)
Så är det väldigt skönt att komma hemmifrån ett tag!
Inte så värst ofta man kommer bort, skulle vilja komma bort mer än vad vi gör.
Men så är livet! :)

Har även mailat en gammal kompis som fick barn innan mig som bor vid mina föräldrar.
Ska se om vi ska ses nu när jag är där nere.
Kan bli riktigt skoj! :)
Hoppas hon hinner läsa mailet.
Har ju inte umgåtts med henne på 4 år eller om det är mer.


Nu ska jag fortsätta packa ner det som ska med!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar