måndag 14 september 2009

Dålig......

Har blitt väldigt dålig på att ta bilder på min klimp!
Måste börja igen! :)
Tar bara någon bild då och då, mest när han blir 1,2,3,4 månader osv!
Denna månad blir han 3 månader! :)
Min lilla klimp, tiden går så fort!

På Torsdag ska jag till vår barnmorska på kontroll efter förlossningen.
Får se vad hon säger, jag har inte haft några problem.
Mår hur bra som helst! :)

Från det ena till det andra, har sån jävla värk i magen!!! :(
Aldrig haft sån här mensvärk!!!
Grrrr!
Fick tillbaks mensen förra månaden och då trodde jag att jag skulle dööööö!
Var mycket värre värk förra gången än denna, hoppas jag slipper ha så här varje gång.
Mår illa och allt, känns som man är gravid! haha

Men jag längtar efter att va gravid igen, känns så tomt i magen nu! :)
Ingen krabat som ligger och sparkar och vrider å vänder sig där inne! :)

Näe nu ska jag kolla på tv!

Puss & Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar