tisdag 29 september 2009

Brrr!

Vilket väder det är ute, blåser nå fruktansvärt och regnar en massa! :(
Inge kul väder alls.
Men vad gör det?!
Är ändå dunderförkyld och mår skit! :(
Inge kul att bli sjuk nu, vill vara frisk!
Fast jag ska inte klaga, jag är sällan sjuk men när jag väl blir sjuk så blir jag det ordentligt!
Men hoppas verkligen att jag slipper bli riktigt dålig nu!

Har setat och lekt lite i photo shop! :)
Kunde inte sova så jag gick upp när jag hade sövt ner lilleman!


---> Klicka gärna på bilderna
så ser ni dom i större format! :) <---
Lite bilder på min älskling när han ligger på sin nya lekmatta! :)
Han verkligen trivs på den! :)

Gjorde även om bilderna som jag har tagit på Liam´s egna rum! :)Men som sagt rummet är inte 100% klart ännu!


Vilken minut som helst så kommer min stora kärlek hem. ♥
Saknar Thomas nå grymt mycket när han inte är hemma.
Trodde inte man kunde sakna någon så mycket när man umgås varje dag osv.
Men det kan man, kallas nog för äkta kärlek?! :)
Han är snart hemma 5 veckor och är pappaledig! :)


Nä, ska gå ut och fixa iordning lite käk till han så han får nå i magen sin! :)

Puss & God Natt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar