måndag 7 september 2009

Liam - Så snäll & go idag! ♥

Min lilla klimp är så himla snäll idag! :)
Eller det är han ju alltid, men inte arg eller ledsen eller någonting, enbartgo och glad! ♥
Har hunnit med en massa, Liam har suttit och kollat på tv, vilat lite, "till och med jag hann vila 1½ timme :)", så har vi precis vart ute med hunden!
Jag passade på när Liam låg och sov förut "vid halv 5" att göra iordning korvgryta och ris. :)
Så nu väntar jag bara på att Thomas ♥ ska komma hem på sin rast så vi kan äta!
Är dööö hungrig!
Han skulle åka förbi Willys och handla lite, eftersom Liam vart så himla snäll och go idag så ska jag passa på att baka kanelbullar! :)

Nu har lilleman somnat bredvid mig här i soffan!
Han är så söt min klimp! ♥

Nä, man kanske ska gå ut och diska upp de man använt så det är tomt där ute när jag ska baka!
Ska även ta och hänga in den torra tvätten och stryka lakarna, örngotten och påslakarna + kökshandukarna! :)
"Känner mig så grymt duktig idag!" :)

Puss & Hej så länge! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar