tisdag 8 september 2009

Vart ute! :)

Nu har vi precis kommit hem! :)
Var nere och fikade hos grannen först, sen tog Anki och jag en promenad ut med hundarna så dom fick leka av sig! :)
Denna gången glömde jag inte kameran! :)
Va så skönt Liam sov hela tiden när vi var ute och sover ännu i vagnen! :)
Men han lär väl vakna snart!
Ska lägga in lite bilder!
Har även fixat iordning våran trapp!!
Vart rätt mysigt! :)

Fick ju hem det jag köpte! "kärlek" och en mössa till Liam! :)











Ozzy & Mira leker i skogen! :)







































































Näe, nu ska jag försöka få i mig lite mat innan lilleman vaknar till liv igen! :)
Puss så länge! ♥
PS: En sak till: Jag ska ta tag i att beställa dop denna veckan! :)
Längtar! Weeee :DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar