lördag 19 september 2009

Helt Slut!

Känner mig helt död idag!

Vilken dag, vi käkade tacos när vi kom hem.
Vart helt död efter att vi käkat så var tvungen att gå och lägga mig.
Har precis vaknat, Thomas och Liam ligger fortfarande och sover! :)
Mina små älsklingar!

Jag vill så gärna göra om min blogg, men jag är så fruktansvärt kass på det! :)
Blir aldrig nöjd! *haha*
Så den får va så här i alla fall.
Finns ju inte så mycket man kan göra precis, byta bakgrund och så.

Aja, ska inte sitta här och klaga! :)
Måste verkligen börja planera lite inför dopet!
Mamma ska i alla fall hjälpa mig och göra smörgåstårtor.
Hon är så troligt duktig på att baka och så! :)
Önskar jag hade fått ta efter de av henne!
Men måste köpa nya kläder till mig, har knappt någonting jag kan ha längre, allt är för stort! :(
Men dopet och lokal är bokat, det är huvudsaken! :)
Dopklänning har jag, en som min mamma har virkat! :)
Den har gått i arv till alla barn i familjen, likaså barnbarn osv! :)
Så självklart ska min lilla klimp ha den också!

Men det jag måste fixa:
  • Nya kläder till mig!
  • Smörgåstårta
  • Baka lite fikabröd! (kakor & bullar)
  • Köpa backar med läsk + köpa kaffe! :)

Ja det är egentligen en massa vi måste fixa, men vi får ju låna allt som är i lokalen som tillhör köket och så.

Dopinbjudan har jag gjort en själv i photoshop, vart riktigt nöjd över den. Så bara där sparade man in en massa pengar! :)

Nu ska jag bara skicka ut alla inbjudningar! :)

Så vi behöver ju inte handla en massa, vilket är väldigt skönt! :)

Tack, Thomas för den underbara sonen du gett mig! ♥

Näe, nu ska jag fixa och dona lite här hemma.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar