måndag 28 september 2009

Humz! :)

Har fått en kommentar från en "anonym" ang doppresenter.
Men undrar vem det är *S*
Om det är nån som jag känner rl eller nån annan?!
Skulle va skoj och veta vem den anonyma personen är! :)

Det som jag skulle kunna tänka mig som dop presenter.
Oj, det är så svårt.
Tycker folk ska få köpa vad dom vill?! Eller har jag fel?
Men nått jag va inne på att köpa till våran son var en söt och fin barnstol med hans namn och fint motiv på.
Men vi skickade efter andra saker så en stol skulle jag kunna tänka mig.
Den stolen vi kollade på finns här:
http://erikastradesign.ebutiken.nu/barnstoljulia-p-278.html?cPath=75

Tänkte skicka efter en blå, med nalle puh motiv på sen vad han heter och när han föddes "2009-06-30"

Men annars så tycker jag att dom som kommer på dopet ska få köpa vad dom vill.
Finns ju mycket fina dop presenter som sparbössa och så!

Ska själv iväg och köpa en dop presente till Linn´s son Noe som döps den 17.e Oktober! :)
Så jag vet hur svårt det är, fast det finns så mycket! :)
Men nå finst ska vi väl hitta!

Näe nu ska jag göra iordning käk så Thomas kan äta när han kommer hem!
Blir hemmagjord potatismos och korv! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar