torsdag 17 september 2009

Hej Hallå!

Idag har det vart en skojjig dag! :)
I morse var jag iväg för kontroll efter förlossningen och allt var kanon! :)
När jag var gravid fick jag brev om att jag skulle iväg på cellprovtagning, men eftersom jag var gravid så fick jag inte göra det!
Så idag skulle min barnmorska ta det, men gick ej så bra eftersom jag är i slutet av min mens.
Hon trodde de skulle gå men blödde för mycket så hon skulle få bakläxa! :)
Ska tillbaks om 3 månader eftersom jag ska börja med p-plåster!
Ville ha p-piller, men eftersom det är lite som jag har gått igenom så är det inte bra för mig så det vart p-plåster.
Det var lika säkert om inte säkrare enligt henne!

Sen på dan så kom Magnus, ina och Emelie förbi och fikade.
Thomas och Magnus åkte iväg till jysk och köpte 2 byråer.
En att ha nere i hallen och en att ha i Liam´s rum! :)
Är så dåligt med garderober och så i denna lägenhet!

Så jag har meckat ihop byrån med 5 lådor så är bara den med 3 lådor kvar!

Nej nu ska jag ta lilleman, han är nog hungrig!

Puss & Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar