lördag 19 september 2009

Sängen väntar!

Usch vad trött jag är idag, men vart rätt pigg när jag fick sova förut på dan.
Men nu har tröttheten kommit igen! :(
Så är dags för sängen snart, lilleman ligger hos pappsen och håller på att somna! :)
Min lilla skatt, så söt! ♥ Vårt älskade barn!

Jag är så himla glad, jag har en syster som jag för första gången träffade för ca 6 år sedan.
Träffade henne när jag var liten bebis, men det är ingenting som jag minns någonting av!
När min pappa berättade om henne så ville jag så gärna träffa Nina, jag försökte och försökte finna henne på eget sätt men fann henne aldrig! :(
En dag berättade pappa att han hade fått ett brev av henne med adress och så.
Jag vart så jävla glad!!!
Då tog jag och satte mig ner och skrev ett brev till henne, berättade lite om mig själv och att jag verkligen ville träffa henne.
Skrev mina nummer i brevet, en dag så ringde hon. :)
Jag vart helt paff, men jag bestämde mig för att träffa henne.
Jag och en kompis som jag umgicks med då tog bilen och åkte ut till henne.
Det var en sån konstig känsla, en familjemedlem men ändå så främmande.

Kontakten mellan oss försvann, hon flyttade runt och grejjer! :(

Men jag har skickat sms till henne flera gånger men aldrig fått nå svar tillbaks.
Så idag skickade jag ytterligare sms till 2 nummer som jag har som är hennes och hoppades på att jag skulle få svar denna gången.
Berättade att hon för lite mer än 2½ månad sedan vart moster till en underbar liten pojke m.m.
Vet ni vad?! :) Jag fick tillbaks sms från henne.
Hon vart så glad, och skrev att vi måste träffas snart!!! :)
Denna gången ska jag INTE förlora kontakten med henne!

Även om det inte är min riktiga syster så är hon i alla fall en familjemedlem!
Är ju min pappas barn, jag har inga riktiga syskon men är uppvuxen med 3 av dom! :)
Har 1 bror och 2 systrar på mammas sida och 1 syster på pappas sida! :)
Jag är rena sladdisen! *haha*

Näe, nu är jag så trött så ska gå in och lägga mig och mysa med mina favoritkillar! ♥

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar