fredag 25 september 2009

Underbar dag!

Idag har ju Linn och Noe vart här. :)
Så otroligt kul.
Vi skulle åka in till babyland i Södertälje men hamnade på ikea och så i stället! :)
Tog babyland på vägen hem!
Hittade en massa prylar som jag shoppade till min älskade prins!

Det var så himla kul att umgås med Linn och komam iväg till Ikea och allt! :)
Det kommer nog bli många flera gånger, nu när båda har barn och allt! :)

När jag kom hem idag så packade jag upp allt, började sy på sänghimmeln som tills lut blev klar, gjorde iordning smörgåstårta som jag ska dekorera i morgon bitti innan mamma och pappa kommer! :)
Har hunnit med mycket idag som sagt, men kul har det vart!

Var även bjuden på middag idag av grannen! :)
Falukorv och hemmagjort potatismos!
Grymt gott va de!

Lägger upp lite bilder som jag gjort om i photoshop, bara klicka på dom så blir dom i större format! :)



Är grymt nöjd över detta, har själv sytt själva sänghimmeln! :)
Duktiga jag!!!

Mamma älskar dig snuttegubben! ♥
Min vackra son!
Du är det finaste jag har!

Nej nu kom min älskling ♥ hem så ska umgås med honom!
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar