måndag 21 september 2009

Förbannad jag blir!!!

Hämtade ut mitt paket idag som jag har beställt till Liam! (spjälskydd och snuttefilt med napphållare.)
För ett par dagar sen fick jag mail att dom väntade in snuttefilten innan dom skickade iväg min order.
Och idag när jag hämtade ut mitt paket så var det BARA snuttefilten och inte spjälskyddet i paketet!
Så var det med en lapp att dom inte hade fått leveransen av mumin spjälskyddet som dom skulle.
Men dom skulle skicka den på en gång när dom fått leveransen!
Men hur fan kan dom då sitta och skicka ut ett mail till mig om att dom bara väntade in snuttefilten???
Man kan ju undra...
Skit samma bara den kommer snart!!!

Har precis kommit hem från grannen, har setat och spelat lite yatzy och fikat! :)
Liam har sovit hela kvällen, men nu är han vaken!
Ligger och käkar lite! :)
Mammas älskling!

Nä, nu ska jag gosa med min älskade son! ♥

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar