måndag 21 september 2009

Familjeträff!

Idag ska vi iväg på familjeträff! :)
När jag var gravid så fick man ju gå på träffar inför förlossningen och nu när alla fått barn så ska vi träffas igen!
Kan bli rikigt skoj att se alla bebisar! :)
Även om vi nästan träffade alla på BB så kan det va kul eftersom det gått ett tag sen alla fick bebisar nu! :)

Idag kommer mitt paket som jag betsällt! :) (spjälskydd och en ny snuttefilt med napphållare!)
Så ska hämta ut det på vägen också om sms aviseringen kommer vill säga! :)

Är grymt tråkigt väder, mulet och det har regnat hela natten!
Hoppas det blir fint när vi ska gå bort till familjecentret! :)

Mina favoritkillar ligger och snarkar så gott! ♥
Funderar på om jag ska ta och städa lite eller vad jag nu ska hitta på!

Jag fyller ju år i morgon (22 sept) så måste ju va lite städat i alla fall! :)
Just, ja får inte glömma att posta alla dopinbjudningar idag.
Gud va skönt det är att ha de gjort! :)

Nej ska ta mig i kragen nu och börja fixa och dona lite!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar